Retourbeleid

Niet tevreden of iets niet in orde? Dan lees je hieronder hoe wij te werk gaan. Omdat het gaat om handgemaakte producten, kunnen er soms gebreken in het product aanwezig zijn.

Binnen twee weken (14 dagen) na aankoop/ontvangst van je bestelling, kun je zonder reden van opgaaf je bestelling retourneren. Dit is op de voorwaarde, dat je het te retourneren product niet is gebruikt. Bij kaarsen en waxmelts betekend dit, dat deze niet gesmolten of aangestoken mogen zijn bij het retourneren. Bij waxwraps en andere producten gaan we er redelijkerwijs vanuit dat je de producten retourneert in de staat waarin je ze ontvangen hebt.

Je kunt de producten retourneren naar onderstaan adres. Kosten voor het eventueel verzenden van de te retourneren producten worden niet door ons vergoed.

Bij & Was
Baarlelaan 23
7906GB Hoogeveen
Nederland

Om de bestelling in persoon te retourneren, kun je via What’s App een nieuwe afspraak maken.

Wanneer je bij afhalen hebt betaald en je brengt in persoon de te retourneren producten terug, dan ontvang je meteen het terug te betalen geld terug via internet bankieren. Wanneer je via iDeal of Paypal hebt betaald, zal de stornering plaatsvinden via ons betalingssysteem. Dit kan enkele dagen in beslag nemen.